poniedziałek, 12 września 2011

Casillas: To już dwanaście lat...



- Cóż, dzisiaj mija dwanaście lat od mojego debiutu w Realu Madryt. Nachodzi mnie tysiące wspomnień z tamtego dnia, tysiące cudownych chwil, ale najważniejsze jest  - napisałto, że tamten dzień był początkiem - napisał na Facebooku kapitan Realu Madryt, Iker Casillas. - Przypominam sobie jak wszedłem do autobusu, który dzień przed meczem miał nas zawieźć do Bilbao i trener John Toshack zapytał mnie jak się czuję. Odpowiedziałem, że dobrze. A on powiedział wtedy: "To fantastycznie, bo jutro grasz". Oddychałem bardzo głęboko.... To już dwanaście lat... Czas minął szybko, ale wiele wody upłynęło od tego czasu... I oby płynęła dalej. Dziękuję wszystkim za gratulacje Iker. 

Dziękujemy za te dwanaście lat razem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz