wtorek, 11 grudnia 2012

Sergio Ramos wydał autobiografię!


     Sergio wydał właśnie swoją pierwszą biografię. Napisał ją wraz z Enrique Ortegą, który to jest też twórcą książki o Ikerze Casillasie. Książka została zaprezentowana w loży honorowej Santiago Bernabeu wczoraj. Oto kilka słów, które podczas tej uroczystości powiedział Sergio:
      - Dziękuję wszystkim za przybycie i szczególnie prezesowi za całe jego wsparcie i postawienie na mnie. Dziękuję także kolegom i rodzinie, którzy wspierali mnie w każdej chwili. To bardzo ważny dzień i chcę, żeby najbliżsi się nim cieszyli i byli ze mnie dumni. Jestem także wdzięczny panu Ortego za cały czas, którego wymaga tego typu praca. Mam nadzieję, że skończę w tym klubie karierę i zostanie napisana jeszcze jedna taka książka.
Teraz czas na zdjęcia:




P.S. Czekamy na ukazanie się książki w Polsce. Biorąc pod uwagę, że książka o Ikerze była genialna spodziewamy się co najmniej takie samego efektu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz